Friday, May 6, 2011

Hanya ucapan Alhamdulillah mampu ku ungkap

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..dan Alhamdulillah..hanya ucapan syukur yang mampu saya keluarkan pada saat,waktu dan ketika ini..pada tarikh 06 MEI 2011 adalah tarikh yang paling bahagia bagi saya sebabnya hari terakhir tugas saya sebagai pelajar degree di UPM..uisyh terharu pun ada ni..selepas 3 tahun berhempas pulas pergi kelas, siapkan tugasan, peperiksaan yang tak pernah hais-habis sehinggalah pada tahun terakhir kena siapkan projek ilmiah(projek akhir) tapi Alhamdulillah dalam susah dan malas tui akhirnya semuanya berakhir dan selesai  juga..tapi dalam gembira ni ada sedihnya juga..ye lah dah tiga tahun makan,tidur, pergi kelas sama-sama dengan kawan-kawan tapi hari ni saat kami untuk berpidsah..s0b..s0b..s0b..sedih..T_T..
tapi harapan saya,dan saya sangat mengharap moga-moga  saya dapat sambung belajar lepas ni.."YA ALLAH MURAHKANLAH REZEKI AKU,PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSANKU..HANYA PADAMU AKU BERSERAH DAN HANYA PADAMU AKU MEMINTA PERTOLONGAN.."

haa..satu lagi saya nak cerita 15 hb ni Insya Allah jika diizinkan Allah dan diberi kekuatan saya akan mula bekerja di kuchai lama sebagai kerani..ramai c0smate saya yang dapat kerja kat situ tak terkecuali kawan  baik saya ema dengan mastura...erm macam tak percaya pun ada, saya dah ke alam pekerjaan..aaahhh maknanya saya dah tua..huhuhu...

namun dalam gembira dan bahagia ini, moga Allah sentiasa betulkan niat, dan sentiasa merahmati hidup saya, keluarga dan kawan-kawan....Ya Alla jangan kau biarkan nasibku ditentukan oleh diriku sendiri walau kadar sekelip mata atau lebih cepat dari itu..Amiin...

No comments:

Post a Comment